Na blogu chcemy publikować wartościowe treści od ekspertów z branży. Jeżeli zatem chcesz podzielić się swoją wiedzą na temat związany z marketingiem, napisz do nas, wypełniając formularz na dole strony.
Artykuły powinny mieć wartość merytoryczną, opartą na doświadczeniu bądź wiarygodnych źródłach, które powinny być podane pod tekstem. W przypadku dodawania przypisów stosujemy model harwardzki. Zobacz przykładowy artykuł.
Artykuł powinien mieć
Artykuł powinien mieć minimum 5000 znaków ze spacjami (ok. 700 słów)
Powinien mieć lead, czyli 2-3 zdania wprowadzające do artykułu
Redakcja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia poprawek i sformatowania tekstu.
Tematy, które omawiamy:
-
CONVERSION RATE OPTIMIZATION
-
PAID ADS
-
SOCIAL MEDIA
-
EMAIL MARKETING
-
CONTENT MARKETING
-
MARKETING AUTOMATION